Lisa fragt, Jennifer Rush antwortet :)

6. Februar 2013 |
Hallo ihr,
wie ihr vielleicht gemerkt habt, fährt das Bücherchaos gerade eine kleine Durststrecke. ;) Es gibt nicht wirklich viel zu berichten und außer Rezis und ein paar anderen Posts ist hier momentan nicht viel los. Und da ich euch nicht mit sinnlosen Laberposts quälen wollte, habe ich mir einfach mal überlegt eine Autorin oder einen Autor zu interviewen. Eigentlich musste ich nicht lange nachdenken und habe Jennifer Rush auf Goodreads einfach mal angeschrieben. *-* Tatsächlich hat sie schon einen Tag später geantwortet und ich wollte euch einfach mal zeigen, was so für Antworten auf meine Fragen kamen.
"Escape" fand ich ja wirklich wundervoll und bin traurig *schnief*, dass es so viele Bände nicht geben wird. Aber lest selbst...ich habe das Interview jetzt einfach mal auf Englisch gelassen, sollte euch das sehr stören, könnte ich es natürlich auch übersetzen; hoffe ich doch... :)

Altered (Altered, #1)Escape (Altered, #1)


1. How many books will the series have?
There will be two from Anna's point-of-view, for sure. After that, I'm not sure. I would love to write more in the Altered world, possibly with one of the other boys as a love interest!

2. When did the idea to ALTERED come and what was it?

I get this question a lot and my answer is always boring, because I honestly don’t know where the idea came from. I was supposed to be taking a break from writing while I let my latest project sit before diving into revisions. I do remember digging through old files looking for something to play around with, but from there, things get a bit hazy. Before I knew it, I had three-quarters of Altered finished. It was one of those projects that came out of nowhere and absolutely consumed me!

3. Are the boys based on real people?
No. I wish they were! Because then I would have the real life version of them and that would be fabulous.

4. What are your favorite actors, if ALTERED would become a movie?

I love Henry Cavill, but he's too old to play Sam at this point. Someone who looks like him, preferably! Same for Cas --- I like Charlie Hunnam, but a younger version of him. Trev and Nick are harder to cast. I like Sean O'Pry for Nick, and Milo Ventimiglia for Trev. They're all too old at this point, though!

5. Cheeseburger or Hamburger? :)
Cheeseburger!

6. Do we get more information about what happened to Dani in book two?

Yes. Yes you do. :D *SEALS LIPS*

7. If you have to date one of the boys, who would it be?
Oh, good question. The practical side of me says Cas or Trev, because they're kind and caring and I think they'd be the best boyfriends. The other side of me, the side that likes excitement and mystery (and bad boys!) says Nick. I have a severe soft spot for him!

Hehe, ich habe die Schauspieler einfach mal für euch verlinkt. Also ich muss sagen, dass sie alle irgendwie in meine Vorstellung passen, das ist echt genial. Aber ich bin so traurig dass es nur zwei Bücher geben wird. :(

Kommentare:

  1. Ich bin auch für Cheesburger mag aber Fishmac ♥

    Die klingt total süüüüüüüß :D

    AntwortenLöschen
  2. Cool =) Solche Interviews finde ich immer wieder interessant ..

    AntwortenLöschen